C++ 3D Graphics Dev – Engine, Real-Time, Remote, Flexibilita (100 - 162.500 Kč)

Jobs Contact Consulting

  • Brno, Jihomoravský
  • 100 000 - 162 500 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 16 dny
Nabídka: * Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
  • 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
  • Možnost flexibilní pracovní doby, Home Office i remote.
  • Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
  • Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
  • Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
  • Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.
Popis pozice: Děláš v C++ a baví tě 3D grafika, která není jen o vizuálních efektech, ale o přesnosti, výkonu a realistickém chování v reálném čase? Tady budeš vyvíjet engine, který táhne tréninkové systémy, simulace UAV senzorů a masivní světy se statisíci objekty. Žádná nudná údržba cizího kódu – půjdeš do hloubky, budeš ladit, optimalizovat a hledat vlastní řešení. A pokud ti nejsou cizí věci jako particle systemy, deferred shading nebo výpočty průsečíku paprsku, tady se nudit nebudeš.
  • Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
  • Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
  • Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
  • Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
  • Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
  • Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.
Požadavky: * Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.
  • Zkušenosti s výkonovými optimalizacemi na CPU i GPU
  • Angličtina na komunikativní úrovni.
*
  • Výhodou:
  • Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
  • Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
  • Znalosti výpočtů průsečíku paprsku s geometrií, optimalizace pro velké množství objektů
  • Přehled o moderních rendering technikách (např. deferred shading, SSAO)
  • Schopnost porozumět rozdílům mezi std::map a std::unordered_map a volit podle potřeby
  • Znalost Unity nebo Unreal Engine (alespoň základní přehled)
  • Zkušenosti s Vulkan API
  • Přehled v oblasti animací, mapových projekcí, prostorového zvuku

Dobraprace