
Administrativní podpora prodeje
- Praha 9
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Těšíme se na budoucí spolupráci.
Váš tým PeopleConsultingPopis pracovní nabídky Již od roku 2007 společnost PeopleConsulting úspěšně spolupracuje s celou řadou významných klientů z různých oborů. Spolupracujte s námi a můžete získat nabídky od více zaměstnavatelů a pak si jen vybrat tu nejlepší pracovní příležitost pro vás!Hledáme pro svého významného klienta zkušené osobnosti, které :
- Mají zájem dělat práci, která je bude bavit.
- Chtějí aplikovat své znalosti a posouvat se kupředu, jak profesionálně, tak i osobnostně.
Zabývají se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku. u!Co bude Vaší náplní práce:Kompletní správa zákaznických objednávek od jejich zadání až po dodání, včetně zajištění souladu se smluvními podmínkami
Spolupráce s odděleními jako prodej, logistika a finance za účelem optimalizace procesů a řešení případných problémů
Evidence zákaznických dat, pravidelné aktualizace a efektivní komunikace o stavu objednávek
Administrativní podpora týmu projektového řízení, zpracování faktur a sledování platebPožadujeme SŠ/VŠ vzdělání technického nebo obchodního zaměření
Alespoň 1-2 roky praxe na obdobné pozici
Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
Zkušenost s komunikací se zákazníky a orientace v ERP systémech (Oracle výhodou)
Pečlivost, samostatnost a schopnost organizovat si práci
Vynikající komunikační a organizační dovednosti
Znalost práce v MS OfficeNabízíme Zajímavou a kreativní práci ve stabilní zahraniční společnosti
Možnost dalšího odborného růstu a kariérního postupu
5 týdnů dovolené
13. plat
Flexibilní pracovní dobu
Stravenky/příspěvek na dopravu a další benefityVhodné pro Absolventy.Práce z domova Nabízíme možnost Částečně z domova.Jiná sdělení Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta. Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se s informacemi o nakládání s osobními údaji. Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu. Jestliže Váš profil bude odpovídat požadavkům na pozici některého našeho klienta, budeme Vás nejpozději do 10 dnů kontaktovat. V případě, že náš klient má jiné požadavky na Vámi poptávanou pozici, zvážíme Váš profil na jiné současné nabídky a zařadíme si Váš životopis do naší databáze. Rádi Vás budeme kontaktovat s jinou pracovní nabídkou odpovídající Vašemu profilu a požadavkům klienta. Těšíme se na budoucí spolupráci a přejeme Vám hezký den. Váš tým PeopleConsultingMáte zájem o nabídku Administrativní podpora prodeje?Vaše odpověď přijde správné osobě:
Mgr. Vanessa Schmidt z People Consulting s.r.o.
Easypráce