Obsah inzerátu:První kontakt e-mailem nebo telefonicky v pracovní dny od 9 do 14 hodin Náplň činnosti: o Eviduje a distribuuje operativní dokumentaci ředitele ústavu a ředitele Kanceláře ústavu. o Vede administrativní agendu ředitele Kanceláře ústavu. o Organizačně zajišťuje jednání a porady ředitele Kanceláře ústavu a vyhotovuje zápisy z porad Kanceláře ústavu. o Zajišťuje technický chod ředitelství a Kanceláře ústavu. o Koordinuje plnění úkolů dané ředitelem Kanceláře ústavu. o Provádí inventarizaci majetku ředitele ústavu a pracovníků Kanceláře ústavu a je předsedou Dílní inventarizační komise. o Vystavuje objednávky a provádí veškeré další úkoly z pozice zadavatele v systému VEMA. o Zpracovává docházku zaměstnanců Kanceláře ústavu v rozsahu stanoveném ředitelem Kanceláře ústavu. Nabízíme: 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna navíc, příspěvek na stravování formou paušálního příspěvku, možnost využití rekreačních a ubytovacích zařízení organizace, stabilitu zaměstnání, příspěvek na penzijní připojištění.