VAFO HEAD OF CX Chrášťany Full-time

VAFO

  • Chrášťany, Jihočeský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 měsíci
Hledáme klíčového člověka pro řízenou změnu - nejde o „operativního řešitele reklamací“, ale o manažera, který CX nastaví jako klíčovou součást růstu firmy. Musí umět vyjednávat, propojovat světy (výroba vs. obchod) a kultivovat zákaznické myšlení v celé organizaci.Klíčové odpovědnosti:
  • Vytvořit a řídit strategii zákaznické zkušenosti pro značky skupiny VAFO.
  • Nastavit systém pro sběr, vyhodnocování a reporting zákaznické zpětné vazby (B2B i B2C).
  • Řídit analýzu reklamací, stížností a negativních recenzí - odhalovat opakující se vzorce a příčiny.
  • Spolupracovat s výrobou, kvalitou, R&D, logistikou a customer care na odstranění příčin nespokojenosti.
  • Iniciovat zlepšovací projekty a sledovat jejich dopad na spokojenost zákazníků.
  • Vytvořit „voice of customer“ přístup ve firmě - integrovat zákaznický pohled do rozhodování.
  • Reportovat vedení skupiny (C-level), podílet se na strategii značky z pohledu zákazníků.
Ideální kandidát:
  • Seniorní zkušenost z oblasti Customer Experience / Customer Quality / Service Design.
  • Praxe z prostředí výroby, FMCG, nebo distribuce (ideálně kombinace B2B a B2C).
  • Zkušenost s implementací zpětnovazebních mechanismů, NPS, CX mapování, root cause analýzy.
  • Schopnost pracovat datově i lidsky - musí zvládnout vyhodnotit data a zároveň komunikovat napříč odděleními.
  • Strategické myšlení + schopnost exekuce (nebude „jen analyzovat“, ale musí umět věci dotáhnout).
  • Výborná angličtina (mezinárodní působnost).
Milan BartošHead of SalesCo nabízíme?
  • Atraktivní projekt budování CX oddělení.
  • Velmi samostatnou a odpovědnou pozici v managementu jedné z nejrychleji rostoucích pet food firem.
  • Prostor pro vlastní kreativu a otevřenost novým směrům a nápadům.
  • Jasně stanovené cíle, KPIs a očekávání.
Cíl pozice:Najít seniorního lídra, který bude hlasem zákazníka ve vedení firmy. Bude odpovědný za strategii zákaznické zkušenosti - od sběru zpětné vazby až po vyhodnocení příčin problémů a prosazování změn napříč odděleními. Klíčem je schopnost propojovat informace napříč výrobou, kvalitou, logistikou a zákaznickým servisem a přetavovat je do konkrétních opatření.Hana VorlováProduct Development ManagerDog friendly office je u nás samozřejmostíJaké benefity Ti můžeme nabídnout?
  • Firemní produkty
  • Multisport karta
  • Příspěvek na stravování
  • Roční odměna
  • Firemní akce
  • Nadační fond VAFO FAMILY
  • Jazykové vzdělávání
  • Odměna k narozeninám
  • Penzijní připojištění
Dobrá káva, čaj, limo, ovoce, zelenina....Milujeme zvířata. Pokud máš alespoň rybičky, přidej se k nám!

Cocuma