
Obchodní referent-ka/expedient
- Turnov, Liberecký
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Uplatnění zkušeností s prostorem pro vlastní kreativitu
Přátelský kolektiv s rodinnou atmosférou
Pružnou pracovní dobu
Benefitní systém formou Cafeterie
13. plat
Jazykové a odborné vzdělávání
Týden dovolené navíc
Obědy za 10 Kč ve vlastní jídelně
Občerstvení na pracovišti
Zvýhodněný mobilní tarifNABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Popis pozice: Komunikace se zákazníky při přípravě nabídek na náhradní díly, servisní výjezdy a jednodušší zakázky, získává k nim podklady a vystavuje faktury
Zpracovává objednávky (prověřuje ceny), kontroluje rozpracovanost, hlídá termíny dodání (komunikace s výrobou), připravuje expedice (balení) včetně zajištění přepravy
Organizuje dopravy, balení, expedice pro ČR a zejména zahraničí
Připravuje dodací listy
Vyřizuje celní řízení při expedici/importu zakázek a vystavuje expediční dokumenty a faktury ve spolupráci s celní agenturou
Poskytuje podklady pro Intrastat a ČSÚ
Komunikuje s externí účetní a pomáhá přiřazovat nespárované platby
Kompletuje manuály ke strojům (tisk, případný překlad)
Občasná administrativní podpora pro kolegy z oddělení
Požadavky: Hledám všestranného kandidáta, který si bude vědět rady se zadanými úkoly a bude podporou zavedenému obchodnímu týmu.SŠ ideálně ekonomického nebo technického zaměření
Chuť se učit a hlavně se nebát komunikovat
Zkušenosti s fakturací a logistikou pro vás budou velkou výhodou a pomohou se rychleji zorientovat v problematice
Znalost MS Excel
Pokročilá znalost angličtiny (písemná i ústní komunikace se zákazníky)
ŘP sk. B a hlavně se nebát řídit
Zkušenost z obchodu výhodou
Dobrá organizace práce
Týmový hráč, který je vždy připraven pomoci kolegům
Dobraprace