Obsah inzerátu:*KO: Obručová Alexandra, tel.: 775 855 959, e-mail: vyberko@adita.cz Do našeho týmu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Specialista zákaznické podpory pro spolupráci na projektech společnosti Alza.cz. Vaší hlavní náplní bude komunikace se zákazníky, zaměřená na poskytování informací a pomoc při řešení jejich požadavků. Prodej není součástí práce. Co Vás čeká: - komunikace se zákazníky telefonicky i e-mailem (bez prodeje!) - práce v systému - jednoduchá administrativa součástí práce - spolupráce s týmem a podíl na zlepšování zákaznické zkušenosti - ranní a odpolední provoz - možnost plánování směn dle Vašich požadavků. Koho hledáme: - máte rádi komunikaci a příjemné vystupování - telefon Vám není cizí - ovládáte základní práci na PC (e-maily, více oken, hledání informací) - máte chuť se učit a růst - zkušenosti z call centra jsou výhodou, ale ne podmínkou. Co nabízíme: - úvodní školení přímo na pracovišti - vše potřebné Vás naučíme - možnost rychlého kariérního postupu - např. na pozici vedoucího týmu - stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr (možnost i zkráceného úvazku) - mzdu 23 000-27 000 Kč hrubého / měsíc - nástup v září 2025 - přátelské pracovní prostředí a firemní akce - zaměstnanecké slevy na e-shopu Alza.cz. Zaměstnanecké výhody: - bonusy/prémie - sleva na firemní výrobky/služby - flexibilní začátek/konec pracovní doby - vzdělávací kurzy, školení - občerstvení na pracovišti - zdravotní volno/sickdays - možnost občasné práce z domova - firemní akce - možnost studijního volna