
⭐Specialista zákaznické linky: Pomáhej zákazníkům innogy. (Opava)🎧
- Opava, Moravskoslezský
- 27 800 - 34 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Přidej se k nám do kontaktního centra innogy v Opavě a staň se součástí týmu, který pomáhá zákazníkům každý den.🔎 Co tě u nás čeká?
- Budeš pomáhat zákazníkům na příchozí lince – řešit s nimi dotazy ohledně plateb, záloh, změn odběrného místa nebo dodavatele.
- Aktivně jim nabídneš i služby, které jim zjednoduší život – jako je dodávka plynu, elektřiny, pojištění nebo technická asistence.
- Zapojíš se do týmových porad a školení, kde sdílíme zkušenosti a navzájem se podporujeme.
- Projdeš dobře připraveným adaptačním plánem – všechno tě naučíme a nebudeš na to sám/sama.
- Máš rád/a kontakt s lidmi a záleží ti na kvalitní komunikaci.
- Umíš si zorganizovat den a zvládneš i víc věcí najednou.
- Jsi týmový hráč, který se nebojí převzít odpovědnost.
- Práci na počítači zvládáš – Outlook, interní systémy nebo CRM tě nezaskočí.
- Fixní mzdu 27 800 Kč + 15% variabilní složku + provize z prodeje (výplata tak záleží i na tobě).
- 30 000 Kč ročně v benefitním portále – využiješ na sport, kulturu, vzdělávání nebo třeba penzijní spoření.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna.
- Zkrácená pracovní doba: 37,5 hod/týden, směny v čase 7–20 hod. s maximálně jedním víkendovým dnem měsíčně.
- Home office dle domluvy.
- 30 000 Kč na benefity – sport, kultura, vzdělávání, Multisport karta a další...,
- Sleva na elektřinu/plyn, stravenkový paušál 123 Kč/směna.
- Telefonický rozhovor – představíme ti základní informace.
- Výběrové řízení – pohovor a modelové situace.
- Dohoda o nástupu – sladíme podmínky a můžeš začít!
📞 Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Janě na číslo 602 591 378.