Zákaznická a administrativní podpora v Němčině z domova
- Praha
- 18 000 - 25 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Odbavování telefonických hovorů v němčině
- Komunikace se zákazníky a řešení jejich dotazů a problémů na všech platformách (email, Amazon, Kaufland, eBay, apod.)
- Administrativní zpracování vratek a reklamací
- Administrativní podpora napříč společností
- Tvorba nabídek
- Schopnost práce na PC (Word, Excel, sdílený disk, email, internet, atd.)
- Výborné znalosti němčiny (min. úroveň C1) - bude ověřeno
- Proaktivní přístup k řešení problémů a nastálých situací
- Baví Vás práce s lidmi a ve službách, i když může být často velmi těžká
- Komunikační a vyjadřovací schopnosti (jak verbální, tak písemné)
- Týmový hráč
- Bezúhonnost (čistý trestní rejstřík)
- Schopnost samostatně pracovat a organizovat práci
- flexibilní pracovní doba dle domluvy nebo dle množství práce (cca 3-4 h denně), vhodné např. pro maminky na mateřské, studenty, seniory
- Odměna 220 Kč/h
- Práce z domova
- Forma spolupráce: IČO (preferované)
- Pružná pracovní doba
JenPráce