
Business analytik/čka pro tým Digital Channels
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Komunikovat s business zadavateli (Products, Anti-Fraud apod.), vyjasňovat jejich požadavky a navrhovat efektivní způsob řešení z pohledu klienta nebo uživatele
- Podílet se na projektovém vedení analyzovaného požadavku
- Úzce spolupracovat s ProductOwnerem, IT Analytikem, UX designéry a vývojovým týmem
- Pravidelně komunikovat se zadavatelem ohledně stavu projektu a plánovaných releasů
- Jste komunikativní, proaktivní a neustále hledáte nová řešení
- Udržování a vytváření klíčových partnerství s kolegy z týmu a businessu, jsou pro vás na prvním místě
- Spokojenost uživatele a interního zákazníka pro vás hrají prim
- Umíte se vcítit jak do role zadavatele, tak do role uživatele
- Baví vás neustále zkoušet nové technologie a jdete naproti inovacím
- Určitě vám nesmí chybět strukturované myšlení a analytické dovednosti, abyste uměli pokládat ty správné otázky businessu
- Znalostí regulačních požadavků a dodržování předpisů ve finančním sektoru
- Orientací ve finančních produktech a službách, ale vše jsme schopni doučit
- Znalostí JIRA, Confluence a Figma
- Práce v MONETA pro nás znamená příležitost být v moderní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává ocenění, a to nejen v bankovní sféře (např. v roce 2024 jsme se umístili na 8. místě v žebříčku 100 nejhodnotnějších českých firem, patříme k TOP 10 odpovědným velkým firmám a zvítězili jsme v kategorii Využití umělé inteligence v Internet Effectiveness Awards)
- Každý z nás má benefitní balíček v roční výši až 30 000 Kč, který si sami skládáme tak, jak to vyhovuje právě nám – na výběr máme stravenkový paušál, příspěvek ke mzdě, na kartu MultiSport, penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt)
- Pracujeme v moderním prostředí s terasou s výhledem na Prahu, náš open space je uzpůsobený agilnímu životu + každý máme v kanceláři vlastní pracovní místo (žádný desk-sharing) a můžeme pracovat také z domova formou homeoffice
- Kromě 25 dní dovolené máme i další 4 dny volna navíc na cokoli se hodí
- Další 2 volné dny pak můžeme využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
- Naše bankovní produkty si můžeme pořídit za zvýhodněné zaměstnanecké sazby
- Každý z nás má příležitost pro kariérní i osobní růst
- Zakládáme si na vzdělávání, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
- Získáte přátelský tým a práci, do které se budete těšit
- Adresa pražské centrály, kde pracujeme – Brumlovka Business Center, Vyskočilova 1442/1b, Praha 4 – Michle
- Forma spolupráce výhradně na HPP (hlavní pracovní poměr), ne IČO
- Práci plně z domova (full remote) neumožňujeme
- The ability to communicate in the Czech or Slovak language is required (at least level B2)