
Vedoucí zákaznického servisu | Výrobní společnost
- Ostrava, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu (hodnocení, motivace, rozvoj znalostí, apod.)
- Zodpovědnost za správnou a aktuální evidenci objednávek (order book management)
- Koordinace zakázek - od objednávky přes výrobu až po export
- Tvorba a kontrola cenových nabídek, ověřování minimálního množství pro objednávku náhradních dílů
- Komunikace se zákazníky a obchodními manažery
- Práce s daty v SAP (objednávky, zákaznická data, potvrzení objednávek)
- Spolupráce s dalšími odděleními - výroba, nákup, plánování, obchod
- Řešení zákaznických reklamací
- Kontrola souladu s interními procesy a kvalitou
- Min. SŠ vzdělání
- Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní firmě - min. 2 roky
- Angličtina na pokročilé úrovni
- Znalost alespoň jednoho dalšího jazyka (NJ nebo FJ)
- Znalost SAP a MS Office
- Dobré komunikační dovednosti, samostatnost, důslednost a orientace na zákazníka
- Znalost základních finančních principů (např. kalkulace, řízení rizik) výhodou
- Motivující mzdu s pravidelnou valorizací
- 13. a 14. plat
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dopravu
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Programy na podporu zdraví (očkování, fyzioterapie, vitamíny…)
- Možnosti dalšího vzdělávání (možnost jazykových kurzů a dalších školení)
- Firemní akce během celého roku
- Odměny při významných životních příležitostech
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
GigaPráce