VEDOUCÍ CALL CENTRA ( 7,5 hod. úvazek ) + MULTISPORT karta
DigiDay Group s.r.o.
- Ostrava, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
● Pravidelné školení týmu a jeho zlepšování
● Analýza hovorů: Hodnocení a zlepšování kvality.
● Zpětná vazba: Poskytování konstruktivní zpětné vazby zaměstnancům.
● Nastavování a dohled nad dodržováním KPI: Zajištění dosažení stanovených
cílů a standardů.
● Reporting výsledků: Pravidelné vytváření reportů pro vedení společnosti.
● Motivace zaměstnanců: Podpora a rozvoj motivace v týmu.
● Úzká spolupráce s obchodním a marketingovým oddělením na zvyšování
efektivity akvizičních procesů.Požadujeme● Předchozí zkušenosti v call centru nebo na obdobné pozici podmínkou
● Orientace na výsledek: Schopnost dosahovat stanovené cíle.
● Výborné komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat s týmem i zákazníky.
● Schopnost vedení týmu: Dovednost motivovat a rozvíjet tým.
● Analytické myšlení: Schopnost analyzovat data a navrhovat zlepšení.
● Flexibilita a odolnost vůči stresu: Přizpůsobivost v dynamickém prostředí.Nabízíme● Zajímavé platové ohodnocení a benefity: Motivující finanční ohodnocení a
široká škála benefitů.
● Práce v nádherné prosvětlené podkrovní kanceláři: Inspirativní pracovní
prostředí.
● Multisport karta
● 25 dní dovolené, volné svátky a víkendy.
● Pohodový tým: Přátelská a podporující atmosféra.
● Pracovní notebook a telefon i pro osobní použití.
● Nástup co nejdříve: Možnost okamžitého zahájení spolupráce.
InWork