
Specialista řízení provozu call centra
- Ostrava, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- řízení provozu Kontaktního centra (KC) a Úseku kampaní a retencí (ÚKaR) skrz všechny komunikační kanály (příchozí/odchozí hovory, emaily, chat,...) se zaměřením na doručovaní požadovaných provozních cílů (SL, obslužnost, utilizace,…)
- plánování provozu a směn specialistů s využitím:
- reporting, vyhodnocení, práce s daty a vlivy
- predikce provozu na základě analýz
- plánovaní interních a externích kapacit
- zodpovědnost za náklady externích call center
- pro zkvalitnění nástrojů řízení provozu implementace AI, automatizace práce s daty prostřednictvím MS Excel, PBI a také projektové řízení
- maturitní vzdělání (VŠ výhodou)
- zkušenosti s prací s daty, prokazatelné analytické schopnosti
- pokročilou úroveň znalosti MS Excel/PowerPoint (tvorba grafů, kontingenčních tabulek, ale také i interpretace dat)
- zkušenosti s vytvářením reportů/analýz
- zkušenosti s prací na Kontaktním centru/call centru vítána
- organizační, komunikační a vyjednávací dovednosti
- rozhodnost, samostatnost a flexibilitu
- 🎁 30 000 Kč ročně v benefitním portálu (Multisport, vzdělávání, penzijko a další)
- ⚡ Zaměstnanecké slevy na energie
- 🏖️ 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc
- 🍲 Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den
- ⏰ Zkrácenou pracovní dobu 7,5 h (plus 0,5h na oběd)
- 💻 Služební mobilní telefon a notebook
- ⚽ Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
- 🌱 Příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji