Specialista řízení provozu call centra

innogy

  • Ostrava, Moravskoslezský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 5 hodinami
  • Snadno podejte žádost
📍 Ostrava | 🕒 Hlavní pracovní poměr | 📅 Nástup 03.11.2025Jaká bude vaše náplň práce?
  • řízení provozu Kontaktního centra (KC) a Úseku kampaní a retencí (ÚKaR) skrz všechny komunikační kanály (příchozí/odchozí hovory, emaily, chat,...) se zaměřením na doručovaní požadovaných provozních cílů (SL, obslužnost, utilizace,…)
  • plánování provozu a směn specialistů s využitím:
- analýzy příchozího/odchozího provozu
- reporting, vyhodnocení, práce s daty a vlivy
- predikce provozu na základě analýz
- plánovaní interních a externích kapacit
- zodpovědnost za náklady externích call center
  • pro zkvalitnění nástrojů řízení provozu implementace AI, automatizace práce s daty prostřednictvím MS Excel, PBI a také projektové řízení
Co od vás očekáváme?
  • maturitní vzdělání (VŠ výhodou)
  • zkušenosti s prací s daty, prokazatelné analytické schopnosti
  • pokročilou úroveň znalosti MS Excel/PowerPoint (tvorba grafů, kontingenčních tabulek, ale také i interpretace dat)
  • zkušenosti s vytvářením reportů/analýz
  • zkušenosti s prací na Kontaktním centru/call centru vítána
  • organizační, komunikační a vyjednávací dovednosti
  • rozhodnost, samostatnost a flexibilitu
Co Vám nabízíme?
  • 🎁 30 000 Kč ročně v benefitním portálu (Multisport, vzdělávání, penzijko a další)
  • ⚡ Zaměstnanecké slevy na energie
  • 🏖️ 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc
  • 🍲 Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den
  • ⏰ Zkrácenou pracovní dobu 7,5 h (plus 0,5h na oběd)
  • 💻 Služební mobilní telefon a notebook
  • ⚽ Pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina, atd.)
  • 🌱 Příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis prostřednictvím tlačítka "Poslat CV". V případě doplňujících dotazů se neváhejte obrátit na recruitment specialistku Dominiku Šoustkovou na tel. číslo 703 197 108.

innogy

Podobné nabídky

  • Specialista/specialistka zákaznického centra - Alza.cz

    • Ostrava, Moravskoslezský
    • 30 000 - 33 000 Kč za měsíc
    O nás Jsme fajn parta zaměřená na pomoc zákazníkům u nás v Alza.cz. Staráme se převážně o dotazy zákazníků, kteří nám volají, nebo píšou. Pakliže Tě baví komunikace - jsi náš člo…
    • Před 1 měsícem
  • VEDOUCÍ CALL CENTRA ( 7,5 hod. úvazek ) + MULTISPORT karta

    DigiDay Group s.r.o.

    • Ostrava, Moravskoslezský
    Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve s…
    • Před 5 dny
    • Snadno podejte žádost