
Recepční s AJ
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Hledáme organizačně zdatného kandidáta/ku pro stabilní a přátelský tým v mezinárodní společnosti.Co Vás čeká:
- Vítání návštěv, vydávání přístupových karet, zodpovídání dotazů
- Administrativní a kancelářská podpora - vyřizování pošty, plánování schůzek, kontrola stavu kancelářských potřeb a občerstvení, vytváření objednávek v systému Coupa, zpracování faktur, distribuce stravenek aj.
- Koordinace prostor a organizace firemních akcí - zajištění cateringu, komunikace s organizátory, aktualizace všech souvisejících dokumentů (např. Meeting Request Form)
- Přijímání a vyřizování telefonních hovorů, příjem a třídění zásilek včetně kontroly kvality a administrativy celního odbavení, objednávání zásilek přes DHL, vyzvedávání pošty
- Úzká spolupráce s Facility koordinátorem a technickým pracovníkem
- Příprava občerstvení pro interní akce, které nejsou zajištěny externím cateringemPožadavky- Výborné písemné a ústní komunikační schopnosti v angličtině
- Min. ukončené středoškolské vzdělání
- Pokročilá znalost MS Office
- Zkušenosti na obdobné pozici min. 2-3 roky
- Velmi dobré organizační schopnosti, proaktivita
- Rychle se učit novým věcem, multitasking
- Schopnost pracovat v týmuNabízíme- Zaměstnání v mezinárodní, stabilní společnosti
- HPP - 40 hod/týden
- Stravenkový paušál
- Flexi Pass - benefit karta
- Příspěvek na MHD
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- Multisport kartu
- Místo výkonu práce na Praze 8 přímo na zastávce metra B - Křižíkova
- Pracovní smlouvu na rok s možností prodloužení
- Nástup: půlka září, max začátek říjnaPokud jsme Vás zaujali, pošlete nám své CV v angličtině a my Vás budeme kontaktovat.