
Recepční - centrum Prahy
- Praha
- 40 000 - 45 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Postaráte se o plynulý chod kanceláře, včetně přijímání a odesílání poštovních a kurýrních zásilek, vyřizování telefonátů, kopírování dokumentů a práce s kancelářskou technikou.
- Budete připravovat objednávky materiálů pro kancelář a zajišťovat rezervace letenek, jízdenek a ubytování.
- Budete přijímat návštěvníky - zajistíte rezervaci zasedacích místností, přivítání návštěvníků (komunikace s návštěvami, poskytování základních informací)
- Budete mít na starosti péči o kuchyňku - doplňování zásob v rámci kuchyňky, udržování čistoty, čištění kávovarů a zalévání květin v určených prostorách. Dále se postaráte o koordinaci s úklidovou firmou tak, aby byla vždy zajištěna potřebná úroveň čistoty na pracovišti.
- Podpora správy vozového parku - pomůžete s předáváním a převzetím služebních vozidel, koordinujete parkovací místa a budete spolupracovat s finanční ředitelkou a HR dle potřeby.
- Administrativa dle pokynů nadřízených a generálního ředitele
- Kancelář v centru Prahy
- Finanční příspěvek na Benefit kartu
- Příspěvek na penzijní/ životní připojištění
- Stravovací paušál
- 3 dny sick day
- 5 týdnů dovolené
- Pečlivý/á, spolehlivý/á a komunikativní
- Min. SŠ vzdělání
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
- Znalost MS Office
Martina Lebedová
Tel: 601 556 724
E-mail:
AktualniNabidkyPrace