
Recepční - centrum Prahy
- Hlavní město Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- * Postaráte se o plynulý chod kanceláře, včetně přijímání a odesílání poštovních a kurýrních zásilek, vyřizování telefonátů, kopírování dokumentů a práce s kancelářskou technikou.
- Budete připravovat objednávky materiálů pro kancelář a zajišťovat rezervace letenek, jízdenek a ubytování. * Budete přijímat návštěvníky - zajistíte rezervaci zasedacích místností, přivítání návštěvníků (komunikace s návštěvami, poskytování základních informací) * Budete mít na starosti péči o kuchyňku - doplňování zásob v rámci kuchyňky, udržování čistoty, čištění kávovarů a zalévání květin v určených prostorách. Dále se postaráte o koordinaci s úklidovou firmou tak, aby byla vždy zajištěna potřebná úroveň čistoty na pracovišti. * Podpora správy vozového parku - pomůžete s předáváním a převzetím služebních vozidel, koordinujete parkovací místa a budete spolupracovat s finanční ředitelkou a HR dle potřeby. * Administrativa dle pokynů nadřízených a generálního ředitele
- * Kancelář v centru Prahy
- Finanční příspěvek na Benefit kartu * Příspěvek na penzijní/ životní připojištění * Stravovací paušál * 3 dny sick day * 5 týdnů dovolené
- * Pečlivý/á, spolehlivý/á a komunikativní
- Min. SŠ vzdělání * Znalost angličtiny na komunikativní úrovni * Znalost MS Office Požadované vzdělání
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Angličtina - Mírně pokročilá
SuperKariera