
Supervisor zákaznického centra | Nový projekt, možnosti růstu, balík benefitů
- Čejč, Jihomoravský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Jsme předním dodavatelem pro automobilový průmysl - rozšiřujeme své aktivity a vytváříme nový tým zákaznického servisu v Čejči, který doposud fungoval centrálně z Francie. Přidejte se k nám a podílejte se na transferu zkušeností a budování nového servisního centra v tuzemsku.POPIS POZICE
- Komunikace se zákazníky z celé EU - zajištění hladkého toku objednávek a informací
- Správa objednávek, dodacích termínů a interních procesů v ERP systému (M3 - zaučíme)
- Řešení dotazů zákazníků, kapacitních požadavků a specifických požadavků
- Spolupráce s výrobou, logistikou i obchodním oddělením
- Vedení malého týmu (aktuálně 2 lidé, do budoucna 4) a koordinace jeho činnosti
- Úzká spolupráce s centrálou ve Francii
- Zkušený specialista ze zákaznického servisu (B2B)
- Angličtina na komunikativní úrovni (B2) - denní komunikace s vedením ve Francii
- Organizační schopnosti, samostatnost, analytické myšlení
- Ochota cestovat do Francie v rámci zaškolení (několikrát během ZD na několik dní)
- Praxe s ERP systémy (SAP, Infor M3 aj.)
- Předchozí zkušenost s vedením menšího týmu
- 5 týdnů dovolené
- 2 dní HO v týdnu po zaškolení
- Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
- Příspěvek na stravování, závodní stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění / zivotní pojištění
- Bonusy, odměny ke mzdě
- Vzdělávací kurzy a školení
- Mezinárodní know-how a zázemí stabilní firmy
- Podpora při zaučení - kombinace školení v ČR i ve Francii
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
GigaPráce