Zákaznický servis (ž/m) - možnost pracovat Home Office (A10303)

Hofmann Personal

  • Tachov, Plzeňský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 30 dny
O firmě Jsme personální agentura s dlouholetou tradicí a širokou sítí poboček v ČR i v Evropě. Nabízíme širokou nabídku pracovních pozic, spolehlivé personální poradenství a zprostředkování kmenových i agenturních zaměstnanců. V České republice působíme již od roku 1993 a naše pobočky naleznete v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci a Českých Velenicích.Jako aktivní člen APPS garantujeme dodržování srovnatelných mzdových podmínek agenturních zaměstnanců a všech pracovně-právních předpisů. Naše filozofie je založena na zabezpečení profesionální pracovní atmosféry směrem k našim klientům i zaměstnancům. Dbáme na vysokou kvalitu poskytovaných služeb, o zaměstnance se staráme s maximální péčí a věříme, že individuální přístup má zásadní vliv na jejich spokojenost.Popis pracovní nabídky Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a používáte angličtinu a němčinu každý den, pak hledáme právě vás!
  • Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
  • Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
  • Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
  • Budete komunikovat v angličtině a němčině s našimi zákazníky především v německy mluvících zemích ( Německo, Rakousko, Švýcarsko), ale i na jiných trzích a řešit jejich potřeby a požadavky
  • Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
  • Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
Požadujeme
  • Jste empatický a orientovaný na zákazníka
  • Domluvíte se dobře anglicky a německy (min. B1) a nedělá vám problém domluvit se i po telefonu, němčina převážně písemně
  • Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
  • Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
  • Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
Nabízíme
  • Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyk
  • 1-2x v týdnu práce z kanceláře, ostatní dny možnost pracovat z domova
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
  • Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
  • Neformální pracovní prostředí
  • Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
  • Nástup přímo pod firmu do kmene
Vhodné pro Absolventy.Máte zájem o nabídku Zákaznický servis (ž/m) - možnost pracovat Home Office (A10303)?Vaše odpověď přijde správné osobě:
Marika Špringlová z HOFMANN WIZARD s.r.o.

Easypráce