Referent/ka stravování na hotel Alexandria

Lázně Luhačovice

  • Luhačovice, Zlínský
  • 35 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 15 dny
Nabídka: Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****
Náplň práce je velmi rozmanitá, zodpovědná a umožnuje profesní rozvoj
Máte prémie, příplatky, odměny
Směny pondělí až pátek (možná je pružná pracovní doba a částečný home office)
dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)
máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí
Popis pozice: Stravovací referent/ka je klíčovou spojkou mezi dodavateli, kuchyní a vedením gastronomie. Zajišťuje plynulý chod stravovacího provozu - od objednávek a skladového hospodářství přes administrativu a systém HACCP až po podporu šéfkuchaře a F&B manažera při plánování a kalkulacích. V době nepřítomnosti F&B manažera tuto roli částečně zastupuje a zajišťuje tak stabilní provoz celého úseku.Provozní a zásobovací odpovědnost:Objednávání potravin a nonfood zásob
Řízení skladových zásob, organizace a vyhodnocení inventur
Komunikace s dodavateli - objednávky, fakturace, reklamace
Kontrola připravenosti odbytových středisek (např. bufetové snídaně, večeře)
Precizní administrativa:Práce v interním systému společnosti: evidence počtu jídel, tržby, náklady, ceníky, přehledy, statistiky
Spoluodpovědnost za HACCP - vedení dokumentace, kontrola hygienických a bezpečnostních standardů
Příprava výrobních plánů, norem, kalkulací porcí, rautů a banketů
Spolupráce se šéfkuchařem a F&B manažerem při sestavování jídelníčků a akčních nabídek
Operativní řízení a zastupováníZajištění provozu stravovacího úseku v nepřítomnosti F&B manažera - plánování směn, schvalování služeb, operativní řešení
Přímé řešení potřeb a případných stížností hostů - speciální stravovací požadavky, reklamace
Požadavky: Minimálně SŠ vzdělání, ideálně obor potravinářství či gastronomie
Zkušenosti ze stravování v hotelovém nebo obdobném provozu nutné
Výborná znalost MS Office a pozitivní vztah k administrativě
Znalost HACCP a hygienických předpisů
Vynikající komunikační schopnosti, týmová spolupráce a profesionální vystupování
Pečlivost, samostatnost, důslednost a schopnost operativně řešit situaci.
Poznámka: Nástup možný ihned (za dobu mateřské dovolené - min. 3 roky)

Dobraprace