
Teamleader zákaznického servisu - služební vůz i k soukromým účelům
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- převezmete 3 menší týmy zákaznického servisu v Praze a Pelhřimově, které budete vést, motivovat a rozvíjet
- nastavíte jasné cíle a KPI v oblasti zákaznické retence, upsellingu, řešení pokusů o výpověď, řešení výpovědí či dalších zákaznických potřeb
- organizovat pravidelná školení a mentoring zaměřený na zlepšování dovedností a odbornosti vašich členů týmu
- rozšiřovat týmy o další zaměstnance, které budete pohovorovat, školit a začleňovat do stávajících týmů
- analyzovat zákaznické potřeby a trendy a následně navrhovat řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků
- strategicky plánovat aktivity pro rozvoj dlouhodobé spolupráce s našimi zákazníky a zvyšovat hodnotu spolupráce
- vypracovávat reporty pro vedení společnosti
- předchozí zkušenosti s budováním týmu zákaznického servisu, jeho vedením, onboardingem, motivováním a sledováním efektivity práce
- pokročilou znalost MS Excel – především kontingenčky
- vlastníte ŘP skupiny B a jste ochotni alespoň jednou týdně být s naším týmem v Pelhřimově
- velkou výhodou vám bude komunikativní znalost angličtiny – spadáme pod mezinárodní skupinu a některé schůzky probíhají v angličtině
- u nás jsme přátelští, pozitivně naladění a máme dobrý smysl pro humor, uvítáme tedy stejně založeného parťáka/parťačku!
- atraktivní fixní mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
- vysoké kvartální bonusy při splnění cílů
- smartphone, laptop a služební vůz
- home office možný 1x týdně
- flexibilní pracovní dobu
- příspěvky na stravování
- každý týden společná firemní snídaně
- občerstvení na pracovišti
- společenské firemní akce a teambuildingy, kde utužíme naše vztahy
- pečlivé zaškolení, u nás rozhodně nebudete vhozeni do vody
- pravidelné vzdělávání v oboru
- velmi příjemnou a neformální atmosféru v našich kancelářích v Praze – Čestlice
- smlouva na HPP
- nástup možný ihned nebo dohodou