Teamleader zákaznického servisu - služební vůz i k soukromým účelům

Manpower

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 16 dny
Jsme česká společnost zastupující globální značku technologií pro čistění a výdej pitné vody. Naše technologie dodáváme do firemních kanceláří, výrobních závodů, zdravotnictví, školství a gastronomických provozoven. Na nově vzniklou pozici teamleadera zákaznického servisu hledáme parťáka, který povede náš zákaznický servis v Praze a Pelhřimově. Na této pozici dostanete volnou ruku k budování a vedení týmů a nastavení veškerých procesů. Pozice je vhodná pro zkušené muže i ženy, kteří už v minulosti budovali své vlastní týmy zákaznického servisu, řídili je a nastavovali či optimalizovali procesy. Uvítáme iniciativního člověka, který bude přicházet s novými nápady, jak můžeme fungovat lépe. Budete fungovat převážně v Praze a přibližně jednou týdně zajedete za týmem v Pelhřimově. Odměnou vám kromě atraktivní mzdy bude také smartphone, laptop, služební vůz i k soukromým účelům, příspěvky na stravování, možnost 1x týdně pracovat z domova, flexibilní pracovní doba, firemní a společenské akce, ať se pobavíme i mimo kancelář a mnoho dalšího. Smlouva na HPP. Kanceláře v Praze – východ. Nástup možný ihned či dohodou. převezmete 3 menší týmy zákaznického servisu v Praze a Pelhřimově, které budete vést, motivovat a rozvíjet nastavíte jasné cíle a KPI v oblasti zákaznické retence, upsellingu, řešení pokusů o výpověď, řešení výpovědí či dalších zákaznických potřeb organizovat pravidelná školení a mentoring zaměřený na zlepšování dovedností a odbornosti vašich členů týmu rozšiřovat týmy o další zaměstnance, které budete pohovorovat, školit a začleňovat do stávajících týmů analyzovat zákaznické potřeby a trendy a následně navrhovat řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků strategicky plánovat aktivity pro rozvoj dlouhodobé spolupráce s našimi zákazníky a zvyšovat hodnotu spolupráce vypracovávat reporty pro vedení společnosti

Profesia.cz