Teamleader zákaznického servisu - služební vůz i k soukromým účelům

Manpower

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 16 dny
Nabídka: atraktivní fixní mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
vysoké kvartální bonusy při splnění cílů
smartphone, laptop a služební vůz
home office možný 1x týdně
flexibilní pracovní dobu
příspěvky na stravování
každý týden společná firemní snídaně
občerstvení na pracovišti
společenské firemní akce a teambuildingy, kde utužíme naše vztahy
pečlivé zaškolení, u nás rozhodně nebudete vhozeni do vody
pravidelné vzdělávání v oboru
velmi příjemnou a neformální atmosféru v našich kancelářích v Praze – Čestlice
smlouva na HPP
nástup možný ihned nebo dohodouNABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Popis pozice: převezmete 3 menší týmy zákaznického servisu v Praze a Pelhřimově, které budete vést, motivovat a rozvíjet
nastavíte jasné cíle a KPI v oblasti zákaznické retence, upsellingu, řešení pokusů o výpověď, řešení výpovědí či dalších zákaznických potřeb
organizovat pravidelná školení a mentoring zaměřený na zlepšování dovedností a odbornosti vašich členů týmu
rozšiřovat týmy o další zaměstnance, které budete pohovorovat, školit a začleňovat do stávajících týmů
analyzovat zákaznické potřeby a trendy a následně navrhovat řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků
strategicky plánovat aktivity pro rozvoj dlouhodobé spolupráce s našimi zákazníky a zvyšovat hodnotu spolupráce
vypracovávat reporty pro vedení společnosti
Požadavky: Jsme česká společnost zastupující globální značku technologií pro čistění a výdej pitné vody. Naše technologie dodáváme do firemních kanceláří, výrobních závodů, zdravotnictví, školství a gastronomických provozoven. Na nově vzniklou pozici teamleadera zákaznického servisu hledáme parťáka, který povede náš zákaznický servis v Praze a Pelhřimově. Na této pozici dostanete volnou ruku k budování a vedení týmů a nastavení veškerých procesů.
Pozice je vhodná pro zkušené muže i ženy, kteří už v minulosti budovali své vlastní týmy zákaznického servisu, řídili je a nastavovali či optimalizovali procesy. Uvítáme iniciativního člověka, který bude přicházet s novými nápady, jak můžeme fungovat lépe. Budete fungovat převážně v Praze a přibližně jednou týdně zajedete za týmem v Pelhřimově.
Odměnou vám kromě atraktivní mzdy bude také smartphone, laptop, služební vůz i k soukromým účelům, příspěvky na stravování, možnost 1x týdně pracovat z domova, flexibilní pracovní doba, firemní a společenské akce, ať se pobavíme i mimo kancelář a mnoho dalšího. Smlouva na HPP. Kanceláře v Praze – východ. Nástup možný ihned či dohodou.předchozí zkušenosti s budováním týmu zákaznického servisu, jeho vedením, onboardingem, motivováním a sledováním efektivity práce
pokročilou znalost MS Excel – především kontingenčky
vlastníte ŘP skupiny B a jste ochotni alespoň jednou týdně být s naším týmem v Pelhřimově
velkou výhodou vám bude komunikativní znalost angličtiny – spadáme pod mezinárodní skupinu a některé schůzky probíhají v angličtině
u nás jsme přátelští, pozitivně naladění a máme dobrý smysl pro humor, uvítáme tedy stejně založeného parťáka/parťačku!

Dobraprace