
Procurement & Office Manager
- Praha 7
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Vytvoříš od nuly nákupní procesy ve firmě.
- Vést a rozvíjet agendu nákupu i kancelářského provozu.
- Zajišťovat plynulý chod kanceláří, péči o pracovní prostředí a zázemí.
- Práce v ERP systémech - jako například u nás Microsoft Dynamics.
- Budeš spolupracovat napříč odděleními a nastavíš pravidla nákupu, která dávají smysl v prostředí fintechového scale-upu.
- Vyhledávat a řídit vztahy s dodavateli - od vyjednávání smluv až po řešení operativy.
- Optimalizovat provozní náklady a hledat úsporná řešení, která dávají smysl.
- Spolupracovat s HR na onboardingu, interních akcích a péči o zaměstnance.
- Spravovat provozní rozpočet a nastavovat efektivní procesy.
- Case study - dostaneš ji po prvním kole domů, vypracuješ a společně ji probereme na druhém kole.
- Druhé kolo - osobní setkání s Richardem (tvým budoucím šéfem) a dalším členem týmu.
Je nás teď cca 120 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.Jsme culture-first. Všichni si tykáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme hybridní režim mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme, a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, se kterými jsme vyhráli ocenění Kancelář roku 2023.Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možnosti, jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy). Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kterou členové týmu využívají.Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z pražírny Café Etincelle nebo různé slevy na produkty, které nabízí skupina Direct (např. sleva na nákup auta nebo pojištění).Pokud tě zajímá naše kultura a pracovní prostředí víc, určitě nahlédni na náš profil na Cocumě.Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli Procurement & Office Manager hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LinkedInu skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!Jdete do toho? Pozici má na starosti...Štěpánka MacíkováPéče o týmKdo jsmeJsme cca 50členná „banda“, co spolu ráda tráví čas v práci i mimo ni, má smysl pro humor a pořád si drží neformálního ducha. Je nás tak akorát, abychom se znali osobně, mohli si tykat a věděli o sobě víc, než svoje jméno… Přestože je u nás tempo téměř vražedné, umíme se společně zastavit a užít si i chvíle pohody. Co je ale nejdůležitější, že tu fajn firemní kulturu si tvoříme sami.