
Trainee - IT Specialista Service Desku (m/ž)
- Brno, Jihomoravský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Komunikace a pomoc uživatelům přes telefon, e-mail a tikety na úrovni L1
- Evidence, správa incidentů a požadavků v ServiceNow, jejich řešení a případné eskalace odpovídajícím řešitelům
- Spolupráce s týmem Monitoring IT
- Poskytování technické podpory uživatelům v oblasti informačních systémů
- Tvorba dokumentace a aktualizace obsahu servisního katalogu pro potřeby Service Desku
- Minimálně bakalářské vzdělání nebo studium posledního ročníku magisterského oboru (max. do 1 roku od ukončení studia), ideálně IT nebo technické zaměření
- Orientace v IT oblasti
- Základní znalost ITIL je výhodou
- Schopnost samostatně vyhledávat informace
- Zodpovědnost a chuť učit se nové věci
- Komunikační dovednosti
- Aktivní a přátelský přístup k uživatelům, trpělivost a ochota při řešení jejich incidentů a požadavků
- Řidičský průkaz výhodou, nikoli podmínkou
- Výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
- Hlavní pracovní poměr (HPP), variabilní složku doplňující základní mzdu
- 33 dnů placeného volna ročně (25 dnů dovolené + 5 volných dnů + 2 charitativní dny + 1 den na péči)
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce na dálku
- Příspěvky na penzijní připojištění (až 1 000 Kč měsíčně) a životní pojištění (až 3 150 Kč měsíčně)
- Cestovní pojištění zdarma
- Slevy na naše i partnerské produkty
- 18 000 Kč do benefitního programu ročně (sport, relax, kultura a další)
- Multisport karta za 760 Kč měsíčně, firemní sportovní akce
- Stravné v hodnotě 160 Kč denně
- Osobní rozvoj (kurzy a webináře)
- Nadstandardní zdravotní péče (preventivní programy, očkování, firemní psycholožka)
- Zvýhodněné roční členství na sdílená kola Nextbike