Pracovník / pracovnice zákaznického servisu a administrace eshopu

FILOBAT s.r.o.

  • Ostrava, Moravskoslezský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 10 dny
Náplň práceKontakt e-mailem.
Do týmu rychle rostoucí firmy hledáme vhodného kandidáta na pozici zákaznického servisu a administrace eshopu. Náplň práce: emailová a telefonická komunikace se zákazníky, dodavateli, zpracování objednávek, administrace eshopu, marketing.
Pracovní doba dopolední nebo odpolední hodiny, víkendy - home office. Úvazek 20-30 hod./týdně.
Požadujeme zodpovědnost, pečlivost, týmová práce, schopnost organizovat, delegovat, základní dovednosti v práci s technologiemi, které se včleňují do administrace eshopu, expedice/logistiky, předchozí praxe na podobné pozici v oblasti Automotive výhodou. Vhodné i pro absolventy.

Jobsik