CRM IT Operations Junior (ž/m)

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 měsíci
Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.Co tě u nás bude bavit
  • aktivní zapojení do rozmanitých projektů v rámci ČR i mezinárodních
  • vývoj a testování nových funkcí věrnostního programu, který používají 3 miliony zákazníků
  • zlepšování uživatelské zkušenosti Kaufland Card
  • sledování aktuálních trendů ve věrnostních programech a rozvoj nových nástrojů pro různé cílové skupiny
  • spolupráce s oddělením zákaznické podpory a dalšími odděleními (lokálními i mezinárodními) na řešení technických požadavků
  • podpora CZ a DE týmů spravujících aplikaci Kaufland
  • spolupráce v oblasti školení technické/systémové podpory Kaufland Card
  • rozvoj Omnichannel možností pro Kaufland Card zákazníky
Co za to dostaneš
  • jedinečnou příležitost zapojit se do rozvoje silného věrnostního programu a přímo ovlivňovat jeho směřování
  • možnost rychle vidět hmatatelné výsledky své práce - i tvoji kamarádi a blízcí běžně uvidí to, na čem ses podílel
  • velký prostor pro rozvoj znalostí v oblasti různých softwarových nástrojů a technických řešení
  • příležitost pracovat v opravdu skvělém týmu a získat zkušenosti z prostředí mezinárodní korporace
  • smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
  • možnost částečného home office
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování do mzdy
  • širokou nabídku benefitů v rámci benefitního systému Cafeteria
  • příspěvek na kartu MultiSport
Jak si tě představujeme
  • zajímá tě oblast věrnostních programů a řízení vztahů se zákazníky
  • dokážeš se zorientovat v různých systémech a využívat je k realizaci praktických řešení
  • máš chuť se učit nové věci a podílet se na velkém projektu
  • jsi týmový hráč, ale zároveň dokážeš pracovat samostatně
  • jsi zodpovědný, pečlivý a umíš vidět věci v souvislostech
  • můžeš být i absolvent (třeba i nastávající)
  • bez problémů se domluvíš anglicky nebo německy
  • ovládáš nástroje Microsoft Office
  • máš čistý trestní rejstřík
Benefity
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání

JenPráce

Podobné nabídky

  • JUNIOR DATOVÝ/Á ANALYTIK/ČKA CRM

    Generali

    • Praha
    Kdo jsme a co děláme? Jako útvar Řízení vztahů se zákazníky (CRM) máme na starosti sběr dat o klientech. Komunikujeme s klienty a snažíme se poznat jejich potřeby. Naším cílem je …
    • Před 1 měsícem
  • 🚀 Junior IT Support

    Renomia

    • Praha
    Měníme svět pojišťovacích technologií. Přidej se k nám! Jsme tým nadšenců do digitalizace a technologií, který má za cíl posouvat pojišťovací trh směrem k inovacím. Právě teď hle…
    • Před 2 dny
  • Junior webový programátor / IT podpora

    GIT Consult

    • Praha
    Popis zaměstnavatele Náplň práce - Interní webový vývoj - Podílení se na provozních činnostech IT - základní uživatelský support v oblasti HW, SW a infrastruktury Požadavky …
    • Před 23 hodinami
    • Snadno podejte žádost