
Technical Manager
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Technické zajištění chodu obchodního centra (budovy, technologie, zařízení)
- Organizace údržby, servisních činností a koordinace subdodavatelů
- a provozních nákladů/Opex)
- Příprava pravidelných měsíčních/kvartálních reportů, případně dalších reportů požadovaných vlastníkem centra
- Management provozních nákladů, jejich optimalizace a efektivita
- přímých spotřeb nájemců ).
- Komunikace s nájemci v oblasti technických záležitostí (rekonstrukce, fitouty, kontrola projektové dokumentace, řešení technických problémů apod.)
- a požadavků orgánů správy (stavební úřad, BOZP, PO atd)
- Příprava podkladů pro vykazování a reporting dat na základě požadavků vlastníka
- Spolupráce s vedením centra na rozvoji a modernizaci budovy a technického zázemí (včetně certifikace, ESG)
- (el. energie, teplo, plyn).
- SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření (strojní, elektro, stavební)
- Praxe v technickém oboru minimálně 5 let podmínkou (např. průmysl, facility management, správa budov, technický dozor)
- Znalost technických systémů (HVAC, BMS, elektroinstalace, BOZP, požárních ochrana)
- zkušenosti s CAD (obsluha, čtení výkresů a dokumentace), zkušenosti s CAFM
- Dobrá znalost anglického jazyka výhodou
- Zázemí renomované mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru a dlouhodobou spolupráci
- Samostatnou a odpovědnou práci s možností seberealizace
- Možnost profesního rozvoje a školení
- Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity (pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu, 2 sick days, narozeninové volno, volno na dobročinné účely, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport karta, finanční odměna za doporučení kolegy, jazykové kurzy, notebook, mobilní telefon, vzdělávání)