Specialista/tka zákaznické podpory
EMEA s.r.o.
- Zlín, Zlínský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Pokud rádi komunikujete s lidmi, máte příjemný projev a chcete pomáhat zákazníkům s jejich dotazy, ozvěte se nám.
Náplň práce
- příjem a vyřizování telefonických dotazů,
- poskytování přesných a srozumitelných informací,
- práce s interním systémem,
- spolupráce na zajištění plynulého chodu zákaznické linky.
- ukončené středoškolské vzdělání,
- minimálně 6 měsíců zkušeností v oblasti zákaznického servisu,
- znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 (doloženou certifikátem),
- příjemný a srozumitelný verbální projev,
- ochotu pracovat ve směnném režimu (denní/noční),
- základní dovednosti práce s PC,
- spolehlivost a týmovou spolupráci.
Směny
- Denní směna: 08:00 - 20:00
- Noční směna: 20:00 - 08:00
- V rámci zachování kvality poskytovaných služeb požadujeme odpracovat 2 směny měsíčně přímo v prostorách našeho klienta v Praze (08:00 - 16:00), kde probíhá supervize, předávání zpětné vazby a pravidelné doškolování.
- u pražských směn kompletně hrazené ubytování, cestovné a příspěvek na stravné,
- stabilní zaměstnání na dlouhodobém projektu se společenským přesahem,
- Úvodní zaškolení probíhá přímo ve Zlíně.
Práce u nás.cz