Obsah inzerátu:Nástup možný ihned na dobu určitou. Pokud rádi komunikujete s lidmi, máte příjemný projev a chcete pomáhat zákazníkům s jejich dotazy, ozvěte se nám. Náplň práce příjem a vyřizování telefonických dotazů, poskytování přesných a srozumitelných informací, práce s interním systémem, spolupráce na zajištění plynulého chodu zákaznické linky. Požadujeme ukončené středoškolské vzdělání, minimálně 6 měsíců zkušeností v oblasti zákaznického servisu, znalost anglického jazyka na úrovni min. B2 (doloženou certifikátem), příjemný a srozumitelný verbální projev, ochotu pracovat ve směnném režimu (denní/noční), základní dovednosti práce s PC, spolehlivost a týmovou spolupráci. .. Pozice je vhodná také pro uchazeče se zdravotním postižením (OZP). Směny Denní směna: 08:00 - 20:00 Noční směna: 20:00 - 08:00 V rámci zachování kvality poskytovaných služeb požadujeme odpracovat 2 směny měsíčně přímo v prostorách našeho klienta v Praze (08:00 - 16:00), kde probíhá supervize, předávání zpětné vazby a pravidelné doškolování. Nabízíme u pražských směn kompletně hrazené ubytování, cestovné a příspěvek na stravné, stabilní zaměstnání na dlouhodobém projektu se společenským přesahem, Úvodní zaškolení probíhá přímo ve Zlíně.