Billing Coordinator

Euro-Center Prague s.r.o.

  • Praha
  • 30 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Náplň prácekontakt: e-mail: HR.Prague@euro-center.comEuro-Center, jedna z předních světových společností v oblasti likvidace pojistných událostí, která obsluhuje zákazníky předních evropských asistenčních a cestovních pojišťoven a jejich cestovatele, hledá člena týmu pro posílení svého týmu se sídlem v České republice.
Náš současný tým 12 zaměstnanců v Praze řeší pojistné a asistenční požadavky na vysoké profesionální úrovni v mezinárodním prostředí na různých mezinárodních projektech ve spolupráci s dalšími Eurocentry po celém světě.
Aktuálně hledáme kandidáty na pozici Billing Coordinator.
Jazykové požadavky:
Pokročilý anglický jazyk
Hlavní povinnosti a požadavky:
Komunikace a ujednání o zpracování pojistných událostí u pojistných událostí zdravotního pojištění
Efektivní vyřizování reklamací „od začátku do konce“ včetně zadávání dat a vyhodnocování faktur.
Přátelský a vynikající zákaznický servis.
Odpovídání na dotazy včas a efektivně.
Efektivní práce v multijazyčném a multikulturním týmu
Flexibilita a otevřenost neustálým změnám a školení
Dobré počítačové uživatelské dovednosti v nástrojích Microsoft Office
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný dnem vydání
Zkušenosti s prací v zákaznickém servisu výhodou.
Empatie vůči zákazníkům
Dobrá úroveň organizace, multitasking a efektivní time management
Schopnost analyzovat situaci a najít řešení.
Proaktivita, odolnost vůči stresu.
Pozornost na detaily.
Jak budou vypadat vaše dny
Komunikace s našimi asistenčními centry v Praze a Thajsku a také s místními pobočkami
Znalost zpracování plateb v bankovním systému Euro-Center
Uplatňování slev, úspor, lékařských škrtů a přebytků - v závislosti na zákazníkovi.
Evidence faktur, třídění a přidělování k evidenci i zadávání do systému.
Plnit úkoly a požadavky role a to vždy profesionálně.
Porozumět zásadám různých zákazníků Euro-Centra, a v případě potřeby vědět, kde je v systému najít.
Vyřizování a řešení nároků zákazníků podle firemních postupů a zásadCo nabízíme:
Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
Velmi zajímavá a různorodá práce
Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
Možnost Home OfficeChcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Jobsik

Podobné nabídky

  • Tax coordinátor - junior (M/Ž)

    Bright HR

    • Praha
    • 65 000 Kč za měsíc
    Close Close Tax coordinátor - junior (M/Ž) Společnost Bright HR, s.r.o. Plat 55 000 ‍-‍ 65 000 Kč Do 2 týdnů dostanete odpověď Do 2 týdnů dostanete odpověď O této…
    • Před 3 dny
    • Snadno podejte žádost
  • Fitness & Member Coordinátor

    Fairmont

    • Praha
    Fitness & Member Coordinátor Fairmont Golden Prague Pařížská 30 11000 Praha 1, Česká republika URL: Kontaktní osoba: Markéta Bartschová Hotel Praha 1 Hlavní pracovní pom…
    • Před 17 dny
    • Snadno podejte žádost
  • 🛠️ JUNIOR FACILITY COORDINATOR

    Sportisimo

    • Praha
    Jsi čerstvě po škole a hledáš práci, kde se naučíš, jak to chodí v zákulisí velké firmy? Baví tě organizace, technika a máš rád/a, když věci fungují? Pak jsi náš člověk! 🔧 Co tě…
    • Před 10 dny