
Specialista / Specialistka řízení rizik dodavatelů a outsourcingu
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Zajišťování souladu řízení dodavatelských rizik s regulací DORA, předpisy ČNB a interními směrnicemi
- Vedení a rozvoj agendy řízení rizik třetích stran (TPRM)
- Provádění due diligence a hodnocení finančních, operačních, právních a bezpečnostních rizik u nových i stávajících dodavatelů
- Monitoring dodavatelů, návrhy na eliminaci rizik, spolupráce s interními vlastníky smluv
- Prověřování dodavatelů z pohledu compliance
- Zajištění školení a podpory pro interní klienty v oblasti řízení dodavatelů
- Příprava reportingu pro vedení společnosti a skupinu
- Vedení a aktualizace dokumentace týkající se dodavatelů a outsourcingu
- Podporovat týmy při identifikaci outsourcingových kontraktů z pohledu regulátora i skupiny
- Provádět due diligence potenciálních poskytovatelů outsourcingu
- Zajišťovat roční přehodnocení outsourcingových kontraktů
- Koordinovat vlastníky outsourcingu a metodicky je vést
- Spoluvytvářet a aktualizovat interní předpisy
- Minimálně VŠ (bakalářské) vzdělání
- Obory: ekonomický, technický, právnický nebo všeobecný
- Min. 3 roky praxe v oblasti risk managementu, nákupu nebo compliance
- Zkušenost s řízením dodavatelů nebo outsourcingem min. 1 rok
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího (každodenní komunikace slovem i písmem)
- Angličtina minimálně na úrovni B2 (slovem i písmem)
- Znalost regulace DORA a outsourcingových předpisů ČNB
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Zkušenosti s reportingem a tvorbou interní dokumentace
- Výhodou bude certifikace v oblasti řízení rizik (např. CRISC, CTPRP)
- Schopnost využívat AI nástroje (např. Copilot, ChatGPT) pro zvýšení efektivity a podporu rozhodování
- Výborné komunikační a analytické dovednosti
- Proaktivní přístup a schopnost samostatné práce
- Profesionální vystupování, pečlivost a spolehlivost
- Organizační schopnosti a cit pro detail
- Jedinečnou příležitost formovat nově vzniklou pozici – Stanete se součástí dynamického týmu na pozici, kterou můžete aktivně utvářet a ovlivnit její směřování.
- Inspirativní prostředí v srdci Prahy – Naše moderní kanceláře na břehu Vltavy nabízejí nejen krásný výhled, ale i výbornou dopravní dostupnost, díky které bude cesta do práce příjemná a pohodlná.
- Přátelský a podpůrný tým – Očekávejte pozitivní pracovní atmosféru a tým, který drží při sobě. Nasloucháme svým zaměstnancům a neustále pracujeme na tom, aby se všichni cítili dobře a měli zázemí, kde mohou růst.
- Harmonické propojení práce a osobního života – 5 týdnů dovolené, až 5 sick days a flexibilní pracovní doba Vám poskytnou čas na odpočinek i prostor pro Vaše osobní zájmy a rodinu.
- Možnost Home Office a skvělá firemní jídelna – Pracujte flexibilně podle svých potřeb a vychutnejte si dotovanou jídelnu přímo v budově.
- Bohatý balíček benefitů – Čeká vás bonusová složka, Cafeterie, Multisport karta, výhodné telefonní tarify pro Vás i rodinu, slevy na firemní produkty až 75 %, a po roce i příspěvek na penzijní připojištění.
- Podpora vzdělávání a rozvoje – Investujeme do Vašeho kariérního růstu a odborných znalostí prostřednictvím vzdělávacích programů, které vám pomohou na vaší profesní cestě.
- Zázemí pro cyklisty – Naše firma podporuje zdravý způsob dojíždění, takže pro cyklisty máme připravené zázemí, kde mohou bezpečně uložit svá kola.
- ihned / dohodou