Specialista / Specialistka řízení rizik dodavatelů a outsourcingu

Allianz

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 19 dny
Staňte se součástí týmu, který má na starosti jednu z klíčových oblastí naší společnosti – řízení rizik dodavatelů a outsourcingu. Pokud máte zkušenosti z oblasti compliance, risk managementu nebo nákupu a zajímá vás oblast regulace a DORA, máme pro vás skvělou příležitost!Co bude vaší hlavní odpovědností?
  • Zajišťování souladu řízení dodavatelských rizik s regulací DORA, předpisy ČNB a interními směrnicemi
  • Vedení a rozvoj agendy řízení rizik třetích stran (TPRM)
  • Provádění due diligence a hodnocení finančních, operačních, právních a bezpečnostních rizik u nových i stávajících dodavatelů
  • Monitoring dodavatelů, návrhy na eliminaci rizik, spolupráce s interními vlastníky smluv
  • Prověřování dodavatelů z pohledu compliance
  • Zajištění školení a podpory pro interní klienty v oblasti řízení dodavatelů
  • Příprava reportingu pro vedení společnosti a skupinu
  • Vedení a aktualizace dokumentace týkající se dodavatelů a outsourcingu
V oblasti outsourcingu budete:
  • Podporovat týmy při identifikaci outsourcingových kontraktů z pohledu regulátora i skupiny
  • Provádět due diligence potenciálních poskytovatelů outsourcingu
  • Zajišťovat roční přehodnocení outsourcingových kontraktů
  • Koordinovat vlastníky outsourcingu a metodicky je vést
  • Spoluvytvářet a aktualizovat interní předpisy
Co očekáváme?Vzdělání
  • Minimálně VŠ (bakalářské) vzdělání
  • Obory: ekonomický, technický, právnický nebo všeobecný
Odborná praxe
  • Min. 3 roky praxe v oblasti risk managementu, nákupu nebo compliance
  • Zkušenost s řízením dodavatelů nebo outsourcingem min. 1 rok
Jazykové znalosti
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího (každodenní komunikace slovem i písmem)
  • Angličtina minimálně na úrovni B2 (slovem i písmem)
Odborné dovednosti
  • Znalost regulace DORA a outsourcingových předpisů ČNB
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Zkušenosti s reportingem a tvorbou interní dokumentace
  • Výhodou bude certifikace v oblasti řízení rizik (např. CRISC, CTPRP)
  • Schopnost využívat AI nástroje (např. Copilot, ChatGPT) pro zvýšení efektivity a podporu rozhodování
Osobnostní předpoklady
  • Výborné komunikační a analytické dovednosti
  • Proaktivní přístup a schopnost samostatné práce
  • Profesionální vystupování, pečlivost a spolehlivost
  • Organizační schopnosti a cit pro detail
Co Vám nabízíme?
  • Jedinečnou příležitost formovat nově vzniklou pozici – Stanete se součástí dynamického týmu na pozici, kterou můžete aktivně utvářet a ovlivnit její směřování.
  • Inspirativní prostředí v srdci Prahy – Naše moderní kanceláře na břehu Vltavy nabízejí nejen krásný výhled, ale i výbornou dopravní dostupnost, díky které bude cesta do práce příjemná a pohodlná.
  • Přátelský a podpůrný tým – Očekávejte pozitivní pracovní atmosféru a tým, který drží při sobě. Nasloucháme svým zaměstnancům a neustále pracujeme na tom, aby se všichni cítili dobře a měli zázemí, kde mohou růst.
  • Harmonické propojení práce a osobního života – 5 týdnů dovolené, až 5 sick days a flexibilní pracovní doba Vám poskytnou čas na odpočinek i prostor pro Vaše osobní zájmy a rodinu.
  • Možnost Home Office a skvělá firemní jídelna – Pracujte flexibilně podle svých potřeb a vychutnejte si dotovanou jídelnu přímo v budově.
  • Bohatý balíček benefitů – Čeká vás bonusová složka, Cafeterie, Multisport karta, výhodné telefonní tarify pro Vás i rodinu, slevy na firemní produkty až 75 %, a po roce i příspěvek na penzijní připojištění.
  • Podpora vzdělávání a rozvoje – Investujeme do Vašeho kariérního růstu a odborných znalostí prostřednictvím vzdělávacích programů, které vám pomohou na vaší profesní cestě.
  • Zázemí pro cyklisty – Naše firma podporuje zdravý způsob dojíždění, takže pro cyklisty máme připravené zázemí, kde mohou bezpečně uložit svá kola.
Nástup
  • ihned / dohodou
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis. Budeme se těšit na Vaši odpověď!

Allianz