
SUPPORTER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
- Praha 4
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Jsi zákaznicky orientovaný, dokážeš naslouchat našim zákazníkům a uspokojovat jejich potřeby.
- Baví tě komunikace.
- Máš vysokou úroveň empatie.
- příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu;
- úvodní školení pro co nejlepší start tvojí kariéry v JYSKu;
- nástupní mzdu 32 000 Kč hrubého
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- možnost částečně pracovat z domova;
- 20% slevu na nákup v JYSKu;
- příspěvek na penzijní připojištění;
- finanční příspěvek na stravování;
- Unišeky
- 5 týdnů dovolené
- půlroční bonusy za dosahované výsledky;
- Neseš odpovědnost za svou práci a hledáš řešení pro naše zákazníky při poskytování profesionálních, pozitivních a kompetentních služeb.
- Pracuješ v otevřeném prostředí a spolupracuješ s kolegy na překonávání očekávání zákazníků.
- Budeš součástí týmu orientovaného na cíl s vysokým nasazením a potřebou přizpůsobit se různým situacím.
- Vytváříš obchodní příležitosti na základě příchozích požadavků na podporu našeho poslání a cílů.
- Vyřizuješ požadavky zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu a sociálních sítí.
- Empatii, rád/a aktivně nasloucháš zákazníkům a podporuješ je.
- Profesionalitu a otevřenost k dialogu.
- Pochopení pro potřeby zákazníků a schopnost zohlednit je při poskytování řešení.
- Zájem pracovat v týmu a chuť pracovat v zábavném prostředí, kde se s kolegy dělíte o poznatky a znalosti.
- Chápeš důležitost řešit některé problémy včas a nezapomínáš, že jsi tu proto, abys pomáhal ostatním.
- Můžeš pracovat na směny od pondělí do soboty v rámci provozní doby od 8:30 do 18:00 hod.
- Výbornou znalost rodného jazyka, psaného i mluveného; angličtina je velkou výhodou pro rozvoj tvé kariéry na mezinárodní úrovni a pro udržování kontaktů s kolegy z celé Evropy.
- Základní znalost systému - umíš používat počítač, rychle a přesně píšeš na klávesnici, nemáš problém naučit se nové programy nebo číst návody a postupy a porozumět jim.