HR Outsourcing and Payroll Assistant
Accace Outsourcing s.r.o.
- Praha
- 30 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Za Payroll:
- Poskytovaní administrativní podpory týmu mzdových účetních
- Zpracovávání docházky zaměstnanců klientů, zadávání osobních dat do mzdového účetního programu
- Archivace dokumentů a dat (elektronicky)
- Příprava a správa mzdových reportů a statistik
- Elektronická komunikace se státní správou a zdravotními pojišťovnamiZa HR:
- Tvorba pracovně-právních dokumentů související s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců
- Vedení povinných lékařských prohlídek a agendy bezpečnosti a ochrany zdraví (online školení BOZP a PO)
- Evidence a podpora procesu souvisejícího s nástupem a ukončením mateřské, rodičovské a otcovské dovolené
- Příprava podkladů pro mzdy a úzká spolupráce s mzdovou účetní
- Koordinace a administrace firemních benefitů
- Spolupráce na ročním zúčtování daně společně
- Komunikace se zaměstnanci, řešení jejich požadavků, a další adhoc požadavky (vydávání různých potvrzení, prohlášení, ...)
Jobsik