Technical Support Agent
SOMFY Group
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Poskytování technické podpory našim koncovým uživatelům, i našim B2B partnerům (osobně, po telefonu, e-mailem)
- Testování produktů a podávání informací o nových produktech zákazníkům
- Evidování a vyřizování reklamací
- Zajišťování servisů, vč. případných výjezdů za zákazníky apod.
- Prezentování Somfy produktů příchozím zákazníkům na našem showroomu
- Navrhování technického řešení nebo doporučení alternativních produktů dle potřeb zákazníků.
- Přispívat ke zvyšování kvality prostřednictvím podpory a zajištění rozhodovacích procesů.
- Ověřování vráceného zboží od zákazníků a poskytnutí pomoci logistickému týmu při efektivním zpracování.
- Držitel osvědčení o odborné způsobilosti v elektrotechnice dle vyhlášky č. 250/2021 Sb.
- Rodilý mluvčí česky, nebo slovensky, anglický jazyk alespoň na základní úrovni.
- Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu.
- Schopnost řešit problémy s důrazem na detaily.
- Flexibilita zvládat příležitostné naléhavé návštěvy na místě.
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- 5 týdnů dovolené, sick days.
- Stravenky v hodnotě 150 Kč plně hrazené.
- 1000 Kč měsíční příspěvek na penzijní pojištění.
- Výrobky Somfy pro svou potřebu.
- Příspěvky na významné soukromé události (svatba, narození dítěte).
- Příspěvek na vzdělávání.
- Dobré zázemí.
- Společné firemní aktivity.