
Specialista zákaznického servisu | Výrobní společnost
- Ostrava, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Zpracování a správa zákaznických objednávek v SAPu
- Kontrola dat, změny množství a termínů dle smluvených podmínek
- Komunikace se zákazníky a obchodními zástupci
- Práce s reporty a sledování stavu zakázek
- Spolupráce s logistikou, plánováním, výrobou a kvalitou
- Řešení požadavků zákazníků, včetně základní správy reklamací
- Zajištění správné dokumentace k dodávkám
- Práce v souladu s předpisy kvality, bezpečnosti a životního prostředí
- Min. SŠ vzdělání
- Praxe na podobné pozici ve výrobní firmě - alespoň 1 rok
- Pokročilá znalost angličtiny
- Němčina nebo francouzština výhodou
- Znalost SAP a MS Office
- Pečlivost, orientace na zákazníka, samostatnost a schopnost komunikovat věcně i v zátěži
- Motivující mzdu s pravidelnou valorizací
- Roční a půlroční bonusy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dopravu
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Programy na podporu zdraví (očkování, fyzioterapie, vitamíny…)
- Možnosti dalšího vzdělávání (možnost jazykových kurzů a dalších školení)
- Firemní akce během celého roku
- Odměny při významných životních příležitostech
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
GigaPráce