Specialista zákaznického servisu | Výrobní společnost

Manpower

  • Ostrava, Moravskoslezský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 8 dny
Nabídka: Motivující mzdu s pravidelnou valorizací
Roční a půlroční bonusy
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na dopravu
Zvýhodněné telefonní tarify
Programy na podporu zdraví (očkování, fyzioterapie, vitamíny…)
Možnosti dalšího vzdělávání (možnost jazykových kurzů a dalších školení)
Firemní akce během celého roku
Odměny při významných životních příležitostechNABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Popis pozice: Zpracování a správa zákaznických objednávek v SAPu
Kontrola dat, změny množství a termínů dle smluvených podmínek
Komunikace se zákazníky a obchodními zástupci
Práce s reporty a sledování stavu zakázek
Spolupráce s logistikou, plánováním, výrobou a kvalitou
Řešení požadavků zákazníků, včetně základní správy reklamací
Zajištění správné dokumentace k dodávkám
Práce v souladu s předpisy kvality, bezpečnosti a životního prostředí
Požadavky: Do našeho zákaznického týmu hledáme posilu, která zvládne každodenní práci s objednávkami, komunikaci se zákazníky a spolupráci s výrobou i logistikou. Pokud máte zkušenost z výrobního prostředí a umíte pracovat v SAPu, budeme rádi, když se ozvete.Min. SŠ vzdělání
Praxe na podobné pozici ve výrobní firmě – alespoň 1 rok
Pokročilá znalost angličtiny
Němčina nebo francouzština výhodou
Znalost SAP a MS Office
Pečlivost, orientace na zákazníka, samostatnost a schopnost komunikovat věcně i v zátěži

Dobraprace