
⭐Specialista příchozí linky: Změň standardy zákaznického servisu
- Ostrava, Moravskoslezský
- 28 400 - 40 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet s požadavky (platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty apod.), které vyřešíš k jejich spokojenosti a zároveň jim pomůžeš porozumět našim produktům a službám
- Péčí o zákazníka však hovor nekončí! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to primárně plynu a elektřiny, poté doprodej pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence
- Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách
- Fixní část mzdy 28 400,-, variabilní složku 15% při 100% plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
- 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
- Zaměstnanecké slevy na energie.
- 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
- Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
- Směny v délce 7,5 hod v rozmezí 7:00 – 20:00 s maximálně jedním víkendovým dnem měsíčně.
- U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
- Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku.
- Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí.
- Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
- Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.
- Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností
- Výběrové řízení v Ostravě – osobní rozhovor a modelové situace
- Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu