Customer Support Representative

Apify Technologies s.r.o.

  • Praha
  • 40 000 - 45 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 měsíci
Náplň práceLaura Bočkorová, e-mail: jobs@apify.comPraxe na zákaznické podpoře 1-2 roky, ideálně ve společnosti poskytující software-as-a-service (SaaS).
Základní znalost programovacích principů výhodou, případně silný zájem o technologie.
Ochota pracovat v odpoledních a nočních směnách (od 17:00 do 02:00 SEČ), včetně pohotovostí o víkendech a svátcích; předchozí zkušenost s nočními směnami výhodou.
Silná orientace na technologie a zájem o obor.
Schopnost srozumitelně a jednoduše vysvětlovat složité technické informace zákazníkům.
Profesionální verbální i písemná komunikace v anglickém jazyce a filipínština je velkou výhodou
Orientace na zákazníka a kvalitní zákaznický servis.Benefits. Profit sharing, one time bonuses, ESOP

Jobsik

Podobné nabídky

  • Obchodně-technický referent / Customer Sales Representative

    PREDVYBER.CZ a.s.

    • Praha 2
    • 36 000 - 40 000 Kč za měsíc
    Popis pracovní nabídky Pro našeho klienta, českou průmyslovou tiskárnu specializující se na velkokapacitní tisk, výrobu obalů a kalendářů, hledáme kolegu/kolegyni na pozici Obchodn…
    • Před 2 dny
  • Level 3 customer support trainee

    HOTELTIME SOLUTIONS a.s.

    • Praha 3
    • Praha 2
    Level 3 customer support trainee HOTELTIME SOLUTIONS a.s. Vinohradská 1899/112 130 00 Praha 3 - Vinohrady, Česká republika URL: Facebook: Kontaktní osoba: Olga Hollý Dodava…
    • Před 2 měsíci
    • Snadno podejte žádost