Specialista zákaznické podpory / Customer Support Specialist

Letiště Praha

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Do našeho menšího technicko-administrativního týmu v oddělení strategického plánování hledáme specialistu zákaznické podpory. Práce je vhodná i pro absolventy – vše vás naučíme!Co budete dělat?
  • komunikovat se zákazníky a řešit jejich operativní požadavky (zpravidla v angličtině, po e-mailu i osobně)
  • organizovat přístupové karty, školení a administrativní agendu zákazníků
  • spolupracovat napříč odděleními
  • zajišťovat podporu kolem vstupů, kanceláří, IT vybavení i dalších zákaznických potřeb
Jak si vás představujeme? Máte…
  • SŠ/VŠ vzdělání (technický směr výhodou)
  • příjemné vystupování
  • dobrou znalost MS Excel
  • aktivní znalost anglického jazyka (minimální úroveň B2)
  • analytický a strukturovaný přístup k práci
  • Nadto jste flexibilní, spolehliví, pečliví a rádi se učíte nové věci.
Nemusíte mít žádnou praxi, vše vás rádi naučíme.A co vám za to nabídneme?
  • smysluplnou práci v přátelském kolektivu na letišti s letadly doslova na dosah
  • flexibilní pracovní dobu, práci po–pá, celkem jen 37,5 hodiny týdně
  • možnost občasného home office po zaučení
  • příležitosti k dalšímu Vašemu rozvoji
  • balíček benefitů jako např. 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravování, příspěvek na parkování na letišti, kurzy anglického jazyka, příspěvek na penzijní připojištění, pojištění odpovědnosti, zvýhodněnou kartu MultiSport na sportovní a wellness aktivity, cafeterii v hodnotě 8 400 Kč/rok, masáže v areálu za zvýhodněnou cenu, MAKRO kartu s věrnostním programem, služební telefon s výhodným tarifem i pro rodinu
Zaujala vás nabídka? Pošlete nám svůj životopis a přidejte se k nám!

Letiště Praha