
Specialista plánování a zákaznické podpory
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- provádět kalkulaci zakázky jako podklad pro podání nabídky obchodním oddělením
- průběžně provádět analýzy pracností jednotlivých úkolů údržby letadel
- průběžně aktualizovat data v kalkulačních šablonách jednotlivých typů letadel
- navrhovat postupy pro zefektivnění a zpřesnění kalkulačních procesů
- komunikovat se zákazníky a řešit jejich operativní požadavky (zpravidla v angličtině)
- organizovat přístupové karty, školení a administrativní agendu zákazníků
- spolupracovat napříč odděleními
- zajišťovat podporu kolem vstupů, kanceláří, IT vybavení i dalších zákaznických potřeb
- plánovat letadla na stojánky podle požadavků zákazníků, výpočtů CSAT a dostupnosti hangáru/údržbových linek
- SŠ/VŠ, technický směr výhodou
- analytický a strukturovaný přístup k práci
- výbornou znalost MS Excel
- znalost pokročilých databázových funkcí, Power Query, Power BI a programování výhodou
- aktivní znalost anglického jazyka (minimální úroveň B2)
- příjemné a aktivní vystupování
- smysluplnou práci v přátelském kolektivu na letišti s letadly doslova na dosah
- flexibilní pracovní dobu, práci po–pá, celkem jen 37,5 hodiny týdně
- možnost občasného home office po zaučení
- příležitosti k dalšímu Vašemu rozvoji
- balíček benefitů jako např. 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravování, příspěvek na parkování na letišti, kurzy anglického jazyka, příspěvek na penzijní připojištění, pojištění odpovědnosti, zvýhodněnou kartu MultiSport na sportovní a wellness aktivity, cafeterii v hodnotě 8 400 Kč/rok, masáže v areálu za zvýhodněnou cenu, MAKRO kartu s věrnostním programem, služební telefon s výhodným tarifem i pro rodinu