DNAi Specialista zákaznické podpory s technickým přesahem Praha 2 Full-time
DNAi
- Praha 2
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Budeš první kontakt pro naše klienty - když něco nefunguje, zachráníš situaci.
- Přes Jira SM (nebo podobný systém) budeš spravovat požadavky, tickety a incidenty.
- Provedeš základní analýzu problému - buď najdeš řešení sám/sama, nebo ho pošleš dál k expertům.
- Postupně se naučíš víc o IT architektuře a aplikacích, abys mohl/a růst v kariéře.
- Práci pro zajímavého klienta, kde se nebudeš nudit.
- Onsite práci v Praze - žádné anonymní callcentrum, ale týmová práce na projektu.
- Skvělý odrazový můstek, pokud chceš nastartovat kariéru v IT.
- Máš minimálně 2 roky zkušeností s komunikací se zákazníky (klidně i při studiu).
- Už jsi pracoval/a s helpdeskem nebo kontaktním centrem.
- Znáš Jiru nebo podobný nástroj.
- Baví tě komunikace a chceš se dál učit a posouvat.
Cocuma